Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», існують два випадки повернення або обміну товару:
1. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІЗгідно з ст. 8 цього Закону, у разі виявлення істотних недоліків, що виникли з вини виробника, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком є дефект, який робить неможливим або недопустимим використання товару за його призначенням, виник з вини виробника, проявляється знову після усунення або має хоча б одну з таких ознак:
- не піддається усуненню;
- потребує більше 14 календарних днів для усунення;
- значно змінює товар від того, що передбачено договором.
У разі необхідності перевірки якості товару проводиться експертиза, результат якої визначає, чи порушував споживач умови експлуатації товару. Якщо експертиза виявить порушення, вимоги споживача не задовольняються, і він зобов'язаний покрити витрати на експертизу.
Товари, які мають істотні недоліки, повинні бути замінені або повернуті протягом встановленого терміну: заміна — протягом двох місяців, повернення грошей — упродовж 7 днів.
2. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІЗгідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ви маєте право на обмін товару протягом 14 днів, якщо він не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або з інших причин, але лише за умови, що товар не використовувався, зберігає товарний вигляд, усі споживчі властивості, пломби, заводську упаковку, документи.
Якщо аналогічний товар відсутній, ви можете обрати інший товар або повернути гроші в розмірі вартості повернутого товару. Гроші будуть повернуті протягом 7 днів.
Вимоги щодо повернення та обміну:
Повернення або обмін товару можливі за умови:
- збереження товарного вигляду і повної комплектації;
- наявності документа, що підтверджує покупку (чек, гарантійний талон);
- товар не має слідів використання.
Вам буде відмовлено в поверненні або обміні товару, якщо:
- товар був у використанні і не має суттєвих дефектів;
- пройшло більше 14 днів з моменту придбання;
- порушено умови гарантійного обслуговування (сліди стороннього втручання);
- відсутній документ, що підтверджує покупку або гарантійний талон.
Згідно з п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач зобов’язаний:
- Ознайомитися з правилами експлуатації товару перед початком використання.
- У разі необхідності отримати роз’яснення щодо умов використання товару.
- Користуватися товаром згідно з його призначенням та дотримуватися правил, встановлених виробником.
- Дотримуватися безпечних методів використання товару.
Повернення та обмін товарів, відправлених магазином «IDEALISM» в інші міста України здійснюється через зворотне пересилання покупцем товару службами доставки, зокрема «Нова Пошта».
При поверненні товару неналежної якості, витрати на зворотну пересилку покриває магазин. Якщо товар належної якості і покупець вирішив повернути його протягом 14 днів, витрати на зворотну пересилку та пересилання грошей (післяплатою) покриває покупець.
ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
- Зв’яжіться з менеджером для уточнення умов повернення.
- Переконайтеся, що товар у повній комплектації і має товарний вигляд (окрім випадку заводського дефекту).
- Упакуйте товар у первісну упаковку і відправте його Новою Поштою.
- Повернення грошей на карту здійснюється протягом 2 робочих днів після отримання товару.
Товари, що не підлягають поверненню та обміну згідно з законодавством України:
- ювелірні вироби;
- спідня білизна;
- купальники;
- корсетні вироби;
- рукавички;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- парфуми.
У разі заводського браку: зв’яжіться з менеджером та надішліть фотографію дефекту товару.